Donnerstag, 1. Oktober 2009

Day by Day, nothing seems to change...


... but pretty soon, everything is different.
(Calvin&Hobbes)

Vorletschte Samschtig hemmer s' "Spital-Köfferli" packt. Bzw, de Spital-Koffer.
Naja, ehrlichgseit, d' Spital-Köffärä...
Weiss aso nöd wiä alli andere werdende Eltere s'schaffed, all das züüg wo uf dene gängige "Was-mitneh-in-Spital"-Liischtene im Internet und ide Büächer staht, i EIN Koffer z'packe...
Kleider fürd Geburt, Babysache, Fottiapperat, Kleider für nach de Geburt, Pyschis, WC-Sache, Tagebuech, süschtigi Büächer, Chleider für uf de Heimweg undundund... Ich han jetzt jedefalls zwei Köfferli bis obe vollgstopft und han s'Gfühl, s'fehlt immerno d'Helfti... grmlgrml... zum Glück isch s'Geburtshuus ja nöd z'wiit weg, so das ich den min Herzallerliebschte immer no mini 7 (fehlende) Sache go zämäsueche schicke chan... Hoff aber dass das nöd wird nötig sii... ;-)

Oises chliine Insiderli isch immerno erstuundlich aktiv. Er kämpft quasi no um jede Zentimeter wo sini Suite söll änger und chlinner werde... Das machts mir zwar au nöd gad bequemer, aber hey, gnüss etz no jede Tag wo ich no s'Privileg han, so wundervoll intensiv mit oisem chliine Wunder verbunde z'sii. Wirde diä herzerwärmende Streicheleinheite wiä au diä mängisch durchuus rebellische Böxx uf Rippli, Niere, Blase & Co vermisse... Nöd z'vergässä diä unterhaltsame Buuchverformige.. ;-)
De Gedanke draa, das ich nach 3/4tel Jahr wundervoller aber au aasträngender Zweisamkeit min Körper wider fasch ganz allai für mich wird haa, isch unbeschriiblich. Ich froi mich druff, mich im Bett non-Stop vo einre Siite uf di ander wälze z'chönne, ohni nacher vor Aasträngig nach Luft japse z'müse. Oder endlich wiedermal ufem Buuch schlafe z'chönne. Oder es leckers Glas Wii zum z'nacht trinke z'chönne. Ganz geschweige denn vo all mine Kleider woni hoffentlich bald endlich endlich widr wird chönne aalegge.

Trotz all dene uufstellende Sache wirdi scho zimli nachdenklich weni mir d'Ziit nacher, so ganz ohni Kugelbuuch und ohni chlises Wunder i mir, vorstell.
Das sind jetzt wohl diä legendäre "kalte Füäss" womer bechunnt, wemmer d'Täg scho chan zhelle bis zu dem Punkt, wo sich s'Läbe unwiderrueflich eifach völlig umkrämple wird. Soooo vill Frage wo niemert chan beantworte, womer uf d'Antwort eifach mues warte bises so wiit isch.

Aber zum Glück überwiiegt d'Froid uf de Chlii und uf diä kommendi Ziit z'dritte allerallermeischtens über all diä Frage und Ängscht und Zwiifel.

Ab morn, äm 2.Oktober 09, döfemer fürd Geburt is Geburtshuus, will Insiderli dänn nümm als Frühchen gelte wür,sondern als (meh oder weniger) Termingerecht. Han wuche und Monatelang uf de Tag gwartet und etz ischer scho morn. Bin unbeschriiblich happy! Und noiigiirig uf wänn s'ächt loosgaht, welle Tag sich oise Racker wird als Geburtstag uussueche (hoffentlich eifach eine daser no ä Waag isch - Mini Eltere simmer gnueg Skorpions für d'Familie... ;-) )
und winer wird uusgseh. Ich hoff ja uf mini blaue Auge und di dunkle Chrüseli vom Gian. Wer das nöd di allerallersüässischt Kombination ever??

Hachja, und obwohl d'Ziit raaast, hani s Gfühl dases eifach nöd vorwerts gaht...

Drum findi gad äm Calvin sin Spruch so toll:

Day by Day, nothing seems to change, but pretty soon, everything is different =)










Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen